SUPPORTERS

Tuesday 4 November 2014

#EasySisters

ASSALAMUALAIKUM

Ehem ehem.. bersua kembali la kita ya. Biasalah, kalau takdak cerita, takdak points best-best nak share maka takdakla entry baru. Tak seronok jugak kalau nak update entry semata-mata nak mereben merepek benda yang tak penting. Buat kena bash ja. So, aku tak suka stai tu..

Actually, now aku tengah cuti sebulan. Sebabnya nak study untuk MUET. Kononnyalah ambik cuti untuk study. But biasalah kan. Hehehe. 15% ja study. Lagi 85% ke laut.
Aku banyak habiskan masa depan lappy, and layan apa yang aku suka. GOOD GIRL yeahh 

So nak dijadikan cerita,tatkala aku sedang khusyuk melayan feel sedih tengok Jessica Jung kena kicked out dari SNSD, phone aku bunyi. 

Eh, ada orang rindula. 

"Amal Gemok" calling ..

Yippiii Sepantas kilat aku pause dulu semua video-video kat lappy. Eh, haruslah. Nak cakap dengan gelpren, suasana mau sunyi maa. Kalau tak, tak syoq.. Tak feel..

So bila dah mula OTP, terkeluaq lah terluah lah semua story morry yang terpendam. Even OTP almost 2 hours, still tak puas selagi tak dapat jumpa depan-depan. Kalau dapat jumpa, confirm satu malam punya berstory takkan habis. hmm Maigad, seriously i miss you so much my dear. *tears



Mempersembahkan, pwinses gelpren yang paling baik di dunia dan alam semesta .. 
*drum sound 
AMAL !!!!
So how ?? Ada rupa Ayu Raudhah dok? Takdela aku tanya sebab people said muka dia ada iras-iras adik Che Ta. Tapi kat mata aku tak pulak. Rupa macam Ku Faridah ada laa, hahah *just joke 

Oh yaa. Back to tajuk entry kat atas. #EasySisters. Yes, this is because both of us memang fanatic gilos sangat dengan Korean Reality TV Show yang paling hot top famous - Running Man. Kalau dalam Running Man ada Easy Brothers, kat sini kita ada #EasySisters. HAHA
 I know this is quite childish, but do I care ?? 

Okei.. Aku memang betul-betul sayang kat Amal ni. Because, she just accept who am I.. 

Well, aku gedik, aku annoyying macam mana pun, dia still ada dengan aku. Layankan ja aku ni. 

Sometimes, kalau aku ada problems, aku sedih, aku give up, she always by my side to cheer me up.

Paling rare ialah sejak amal kawan dengan aku, habis semua tabiat negative aku turun kat dia. Malas belajaq, malas mandi, dan sebagainya. I'm so sorry my dear. But i hope aura jibab ni sentiasa ada dengan amal sampai bila-bila supaya amal sentiasa ingat jibab.

*Ah sudah. Kau tak perlu nak buat muka peleot pelik kau tu kat sini. Meh sini aku nak habaq. "Jibab" tu nama manja aku yang diberi dengan penuh ikhlas oleh bestfriend aku kat kolej dulu-Muhammad Ali. But what to do, nama manja tu still melekat sampai sekarang. Kamsahanmida Ali  


 Now aku agak sedih sebab terpaksa berjauhan dengan Amal. Sejak Amal sambung degree ni, kami tak pernah ada chance nak berjumpa. Kalau sebelum ni, boleh jugak lari jumpa sat even kat Parit Buntaq. Tapi sekarang memang susah. Masing-masing dah busy kalah Abang Najib kita.
But its okay la Amal. Insyaallah, ada rezeki kita jumpa naa. Kalau boleh kita gather sekali dengan Super Senior yaa :)



I love you so strong my dear Amal binti Mujahid ✿◕ ◕✿

*Kalau ampa nak berkenalan dengan Amal pun boleh. You guys boleh visit/follow her blog : 
http://www.riverstuf.blogspot.com/

16 comments:

  1. moga prsahabatan kekal selamanya.. hehehe btw gud luck tuk exam muet nanti... moga score yer.. ^-^v

    ReplyDelete
  2. Study MUET betoi2....salam kenal n follow

    ReplyDelete
  3. salam singgah blogwalking petang2 hehe..
    good luck untuk muet dik..

    ReplyDelete
  4. Salam blogwalking here :)

    easy sisters as in easy brothers running man haha. how sweet!

    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

    ReplyDelete
  5. sweetnye lahai blog2 org perempuan ni,sedap je mata membaca,anyway nice theme,suka theme awk :3

    mode:blogwalking/skodeng xP

    ReplyDelete
  6. hye adek manis...da folow blog awak...simple n nice..kite sukeee...:)

    ReplyDelete
  7. salam singgah blogwalking :)

    My Latest Entry:Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

    ReplyDelete
  8. Ada kawan macam ni jangan sesekali lepaskan taw. Susah nk dpt. hehe

    ReplyDelete
  9. insyaAllah ukhwah tu kekal sampai gigi tinggal dua.. hehehe..

    ReplyDelete