SUPPORTERS

Sunday 7 September 2014

Syawal 2014 - part 2

Bismillah

bersambung menjelajah ke Syawal 2014 - Part 2 . Over kan tunggu punya lama baru nak update. Menyesal jugak pergi buat entry yang ada 'part part' ni. Tak pasal pasal kena spend time lagi depan lappy sambil memerah otak untuk muntahkan idea-idea di samping memilih dan mengedit beberapa keping gambar daripada ratusan gambar untuk muatkan dalam entry kali ni. Haaaaaa ambek kau ! HAHA



Raya Keempat

Fuhh seriously penat tahap gaban malam lepas openhouse tu. So, kami satu family decided nak pergi jenjalan pulak sebab masing-masing dah macam ayam berak kapur bila asyik terperap ja kat rumah.


Actually, kami anak beranak tak pernah pun pi jejak kaki kat street art yang famous kat penang tu. Nama ja dok dekat dengan Penang. Bila orang tanya pasai street art, kami pakat blank. So, kami decided untuk pi sana .



 PENANG, here we gooooooooooooo !!

And sekali lagi aku malas nak cerita panjang-panjang. Yang aku rajin cuma nak upload gambaq untuk tatapan ampa semua. So, lets us start it :)




Ni nak habaq maiiii. Ingatkan kami ja yang gila nak pi posing kat street art time dok tengah hari buta rembang, rupanya ramai gila !! Foreigner pun tak terbilang punya ramai. Terpaksa la kami pakat dok berebut turn nak tangkap gambaq. Yang tambah spoilnya,aku baru nak posing maut kalah Che Ta, tapi segan siottt . Orang pakat dok tengok. Haishhh. Last-last posing kot ni jelaaa :(




Pakai seluar besaq . Perut nampak boroi plus gelebeh. Mencik tauuuuu >_<



Aiyaa amoii. Hang tak payah la panggil-panggil aku. Aku dok tengah qenyih kat camera nii haishhh


Ok. dalam gambar atas ni, mata kau tak payah nak usya macam-macam. 
Kau cuma fokus kat bahu Aiman ja. Ada gaya The Hulk tak ?? Komen sikit . 
Maaf. Jadi kakak derhaka sekejap :)



Selfie ! Orang tak kisah sangat, So aku buat muka tak malu selfie suka hati kat public :)


Selfie lagiii


Aku pun tak paham apa motif aiman buat muka horror sebegitu rupa. Perlu ka weii ??


I love you lah boyfriend. Kalau hang dah kawin pun, aku still nak manja-manja selalu dengan hang. Boleh tak macam tuu ??



Fine. Aku jeles tengok Umi dok ambik gambaq manja-manja dengan Aiman macam ni :'(
So ....



Kakak mu ini takkan mengaku kalah laa. Aku boleh ambik gambaq lagi 'manja' la weii. HAHAHAHA


Wancik's


Umi's

Alhamdulillah. Finally, my entry dah sampai ending. jenuh jugak la aku nak cari masa dengan wifi semata-mata nak siapkan entry 'Syawal 2014-Part 2' nii. :))

Sekian ..


No comments:

Post a Comment