SUPPORTERS

Friday 29 March 2013

Drama Muzikal - putih

 Assalamualaikum ..

*flashback beberapa minggu yang lepas*

HA kau awal awal lagi aku da bawa ampa semua terjah ke zaman beberapa minggu yang lepas . Eh , tak perlu nak zaman sangat la kan . Okei , mulai sekarang , kalau ada benda best best yang aku nak bagitau ja , aku akan update blog . Walaupun sebenaqnya aku nak simpan sensorang ja takmau bagitau kat ampa . Tapi aku tau sebenaqnya ampa pun tak teringin nak hambik tau . Kan kan kan ?? hahah . mengaku jela . tak payah nak jaga hati aku sangat lah . aku dah biasa sangat dah dengan semua ni . 

Okei , sambung cerita pulak naa . tak larat nak merapu dah . Tapi sori laa . Aku terpaksa buat entry kali ni seringkas yang boleh . Sebab aku nak kena cepat nie . Abang handsome Aiman Hakim ajak aku lunch tengah hari satgi . Percayalahh . haha

11.3.2013
Kolej aku ada buat event Drama Muzikal khas buat students DCE yang ambik subjek Bahasa Melayu PraSekolah untuk sem ni . Apa yang menarik , cerita wajib bertemakan melayu klasik . Miss Wani suruh budak kelas aku buat cerita Bawang Putih Bawang Merah . Director kami pula si handsome celop Faiz . Aku pulak bahagian audio . Tapi tak sampai seminggu practice , Faiz terpaksa 'letak jawatan' sebab dia terpilih untuk jadi peserta BINTANG MENCARI BINTANG . Kalau ampa perasan , dia nie group Tapaw seangkatan dengan Shah RL2 . anak didik FBI . So Faiz serahkan tugas director kat yatt yang kebetulan ass.director . 

Okei , ni semua gambar-gambar sepanjang sesi latihan dan hari kejadian ^_^

   PRACTICE..                                     
                
detik detik faiz meninggalkan kami .. haha
Yatt dikelilingi anak anak buah
saya bersama barisan pelakon
Part Pak Seman serah harta dan mati . part setengah jam !

HARI KEJADIAN








babyface , imam muda , mat rock !
Pak Seman tua tua pun tetap babyface ! HAHAHA

Faiz datang memberi semangat !
tenkiu faiz sebab sudi datang ^_^

*sabar lah nak .....
Part pecah perut . putera malu gedik ! HAHA
We are Family
* Walaupun kami tak menang , tapi hubungan persahabatan kami terjalin utuh . Itu yang penting ^_^

3 comments: