SUPPORTERS

Thursday 6 December 2012

BOOM BOOM !!

Assalamualaikum ...

Memandangkan sekarang ni musim tak menentu , kejap hujan kejap panas . Rutin harian aku just pergi and balik kolej . Mengadap lappy tanpa mengenal erti jemu . Serta beramah mesra dengan housemate aku yang disayangi lagi dicintai ini .. huhuhu :) Senang cerita aku tak hang out mana mana la . Just manjakan diri di rumah je .

So disebabkan itulah aku mengisi masa lapang aku yang tengah terluang tu dengan menonton cerita and movie best best . Antaranya termasuklah cerita yang tengah meletop BOOM BOOM sekarang - Istanbul Aku Datang . Gandingan pelakon hebat - Tomok - Lisa Surihani - Beto Kusyairi -


Seriously comel tahap maksimum la watak si Lisa dalam cerita ni . Dah la Lisa tu memang dah comel . Bila dah buat muka bagai lagi comel plus plus la muka dia ... Lisa punya dressing dalam IAD pun tersangatla comel !! huhu .. Tomok pulak aku memang peminat dia . Tapi aku paling tak suka watak dia dalam cerita ni . Menyampah aku . Tambah tambah kat part ni .. Memang la nampak sweet tapi ...^#@&$


Lain pulak dengan watak si Beto tu . Even watak dia nampak selekeh dalam IAD , tapi dia baik . Aku suka . Best kalau dapat kawan yang understanding macam tu . :)
BTW aku suka movie ni . Tahniah Grand Brilliant atas penghasilan movie yang sangat awesome ! :)

*aku suka tengok blog Lisa dalam IAD . Seriously cantik and sangat comel !!

No comments:

Post a Comment