SUPPORTERS

Thursday 29 November 2012

Say Godbye to 'holiday'

Assalamualaikum ...

Okei . first , before aku nak start bergosip dengan ampa , meh tolong aku cuci sat habuk yg dok bersarang kat blog ni . Almaklum lah kan .. dah lama tinggai . Nak kata busy , bolehla ... 
Ha , moh kita .. fuang ! fuang ! Fuh ! habis segala spesies labah-labah dok bersenang lenang buat sarang kat blog aku ni .. HUH ! tapi takpa ,, aku maafkan depa .. acewwah ! HAHA
Okei , bukak mata besaq2 . baca title entry aku untuk kali ni .. Ha , tedia . ! Warga IIC , moh kita ramai2 say goodbye kat holiday kita ... and then say welcome kat sem baru .. huhu .. haishh . sirius ! tak puas kot cuti .Rasa sat sangat .. Sedangkan cuti sem kali ni paling lama . before ni 2 minggu ja paling lama . tapi kali ni 3 minggu . upgrade sikit !! huehuhe

Okei , semoga azam baru aku untuk sem ni tercapai ! :) ha ?? ouhhh .. mana boleh habaq apa azam aku .. secret la .. heheh :)
okei .. happy November !

No comments:

Post a Comment