SUPPORTERS

Thursday 29 November 2012

MUHAMMAD SYAHMI B MUSTAPA ✿ܓ

Assalamualaikum ..

Hari ini aku bukan nak bercerita tentang drama Ombak Rindu ke , Lagenda Budak Setan ke apa . tapi aku nak bercerita pasai kawan baik aku . Syahmi . Yes , Syahmi nama dia . Amboi ampa tengok gambaq aku dengan dia kat atas ni , jangan dok pikiaq bukan2 naa . Hamboi ! satgi aku gigit jugak mata ampa guna gigi pusaka aku ni . Tak pasai pasai buta . Padan Muka !! HAHA

Syahmi ni sebenaqnya EX bestfriend aku , NOQ . Haa , dalam kepala otak ampa tu mula la nak pikiaq aku jahat kan .. Terpulang la kat ampa . Noq sendiri tak kisah . So , ampa tu sapa nak kisah kan .. huehuhe ..
Kalau tak silap aku , kami start rapat lepas dia mai openhouse kat uma aku raya hari tu . Syami ni serius baik  ! Dah la baik , caring pulak tu ! Wa tak tipu lu lah . Walaupun orang dok kata aku ni lurus bendul , dia tak penah kisah pun semua tu .. Dia still sanggup kawan dengan aku .

Kalau on9 , aku selalu chat dengan dia la . dok bercerita , gosip bagai . Kadang kadang kami webcam . Tapi laptop syahmi tu gelong . mesti tak boleh nak dengaq suara . So , terpaksalah bersembang antara pekak dan bisu . HAHA ! syahmi , hang mesti nak tau kan kenapa aku dok gelak sakan time kita webcam malam tadi  .. ?? Jeng . jeng .. jeng .. Sebabnya tetiba aku tengok muka hang macam Fauzi Nawawi versi muda .!! KAHKAHKAH !!  Syahmi selalu kata aku ni suka jual mahal .. *Syahmi oii , berapa kali la aku nak habaq kat hang .. Aku bukan jual mahal la . Cuma aku tak suka .  Lagipun aku ni kan jenis yang tadak perasaan . kesian kat orang yang ada perasaan tu . Nanti tak pasai pasai merana ! HAHA *

Baru-baru ni aku ada banyak problem . Dia sanggup mai uma aku semata-mata nak dengaq cerita aku , problem aku . Dia la member lelaki first yang berani datang uma aku sorang sorang . Dia rilex ja dengan family aku . Tak takut lansung . Aku ja yang dok tak sedap perut . Takut family aku marah . Yela , depa kata tak manis orang tengok . Kesian syahmi . Penat layan aku . Aku ja banyak cakap . Dia banyak dengaq ja .. Paling aku nak tergelak , dia tak sanggup nak habaq kat aku yang dia nak balik dah . Tapi last last aku sendiri yang suroh dia balik . Mana tak nya , hari dah gelap . Syahmi ... Syahmi ...

Syahmi 
✈ aku taw , hang mesti dok tengah baca kan blog aku ni . hehe :)
 ✈ aku cuma nak habaq kat hang aku seronok dapat kawan yang baik plus plus macam hang ni ! ☼.☼
✈ Tq sebab sudi kawan dengan aku yang gelong ni .
✈ Sori la kalau apa yang aku dok mengusik or melawak dengan hang , ada buat hang terasa hati and kecik hati .

✈ Sori sebab aku curi gambaq hang . aku tak dan nak mintak izin . hang dah kalut nak pi makan and solat jumaat .. HAHA

No comments:

Post a Comment