SUPPORTERS

Tuesday 2 October 2012

CAMP BACK TO SCHOOL (。◕‿◕。)

Assalamualaikum wahai sahabat ~

21 SEPT - 22 SEPT 2012 baru2 ni aku join camping kat sungai congkak, hulu langat ! Fuh , sirius aku rindu dengan semua2 ni .. camp ni under abang2 yang sangat berwibawa . FOC kot ! heheh :D
dah lama kot aku x pi camping .. buat benda2 lasak macam ni ..
Even camp tu just 1malam ja , aku still happy 

sebab apa ?? ni dia nak habaq mai ~
✈ camp ni memang santai habes .. 
✈ lansung xdak istilah on time ..
✈ abang2 yang sangat sporting
✈ makan sedap2
✈ aktiviti best2
✈ tempat dia cantik sangat !!


relax jap depan kemah aku .. SANTAI HABES !

Time nak bahagi group .. aku dapat Group HIJAU !


redah arus sungai yang sedang menggila .. ayaq pasang kot ! 

muka still hepy even penat baru lepas redah arus sungai ..

woottt .. gambaq mahai ! aku masak kot ! HEHE

LOCK THIS MEMORY ! pelik tapi benar .. makan malam lapik atas plastik sampah  :D

Group Hijau tengah get ready nak perfom lagu hindustan ! 

malam AL GHAIBU ! hahah

muka comot ! ini barula TENTERA ! 
Ready nak p abselling .. ntah aku pun x reti nak eja .. HAHA

senaman 6 JAHANAM :D

No comments:

Post a Comment