SUPPORTERS

Saturday 4 August 2012

Saya Si Lesong Pipit ✿◕ ‿ ◕✿

Assalamualaikum ..

Firstly , saya nak stori kat ampa semua psai saya ... Lebih kurang macam sesi perkenalan jugak la ..
Okeii , nama saya SITI NORFATHIHAH ADIBAH BINTI ISMAIL .. aww .. panjang ..! sedap tak ?? HAHA
tapi ,, member2 juz panggil fetty or huda je ..
kenapa Huda ??? semua pelik kan ? saya sendiri tataw napa ... memang dari kecik ,, celik-celik mata ,, semua pakat panggil huda ... so ,, macam tu jela stori dia ..
i'm juz a simple person .. tak suka over2 sangat .. nanti terserlah kepulonan tu .. kwang3 !
saya ni stai suka cakap , gelak , tidoq and banyak lagi ..saya ni pencinta orang yang jujur + setia + baik +caring dan banyak lagi .. Tapi,  saya paling anti orang yang hipokrit + penipu ! so ,, YOU BETTER WATCH OUT ! takot tak ?? HAHA
Saya now stay kat nun d utara .. Kedah n Perlis .. tapi study kat International Islamic College .. ambil course Diploma Islamic in Early Childhood Education (DCE) .. orang semua  pakat kata kos ni senang ... sapa kata ?? mai try tengok ... tapi , kos ni serius happening even assignment kena bawak kluaq banyak duet .. :D
Saya ni adalah anak paling baik buat umi saya --> NOR AZURAWATI BINTI AHMAD ZUHDI :)
saya anak kedua dari 4 orang adik beradik ... Saya sayang + cinta sangat2 kat family saya sebab depa ni pun sayang + cinta kat saya .. HEHE ...  I love them so much !! MUAAHHH

okeii .. just it .. See u later ... BUBYE sayang !


No comments:

Post a Comment